Kalitesiz bir izleyici kitlesine sahip ülkemizde ayda bir bazı diziler kalkıyor,hemen yenileri geliyor. Biz sanat olarak insanlar beğensin olarak yapmıyoruz biz para kazandırsın ne kadar saçmalık varsa yapalım tarzında çalışıyoruz. İnsanlar da bunları seviyor sorun kalmıyor.
2 türk diziyi takip ediyorum sadece ama onlar bile tam olması gerektiği gibi değil fakat piyasada onlarca gereksiz dizi var amaç sırf insanları bir şekilde oyalayıp tvye çekmek reklam alıp para kazanmak. İnsanlarımız da sırf görüntü görsün biraz içinde birde karı-kız sahneleri varsa veya biraz milliyetçilik duygularımızı kabartan olaylar varsa o dizi hemen tutuyor. Bu seyirciye fazla bile bence bu diziler. Daya gitsin rozalindaları,brezilya dizilerini yeter.