• 28-11-2009, 20:53:31
    #19
    Bizede toplasan 10 çocuk gelmedi. Eski bayramlar harbidende yok 3-5 sene önce bile böyle değildi
  • 28-11-2009, 21:01:09
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Bize 1 Kişi Bile Gelmedi En Son Çocuklara Sekerim Kalmadı Deyip Ben Yemiştim
  • 29-11-2009, 09:06:00
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Evet bize de 3 çocuk geldi sadece

    Nerde o eski bayramlar.
  • 29-11-2009, 11:09:15
    #22
    Bizim burda normalde de çocuklar şeker toplamaya gelmez.Neydi be o eski günler kapı kapı gezerdik 10 kilo şeker toplardık.Şimdi nerde o çocuklarr peehhh
  • 29-11-2009, 11:12:33
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gelen çocuk sayısını toplasak iki elin parmak sayısını geçmez.

    Millet Kurban'ın başında zaten artık bayramlar eski bayramlardan değil.

    Ha bayram hada haftanın bir günü farkı yok..
  • 29-11-2009, 14:14:43
    #24
    tek seferde 3 çocuk geldi başka hiç gelmedi. Geldiklerinde çok aşırı sevinmiyordum eskiden. Ama gelmeyince hissettim yokluğunu Çocuklar için ayrı şeker alınıyordu birdaha gelenlere çikolatalardan vericem
  • 29-11-2009, 14:55:39
    #25
    Üyeliği durduruldu
    dediğin gibi o olay etkili olmuş sanırım bayramlarda azda olsa gelirdi bir kaç çocuk şimdi onlarda gelmiyor şekerler elde patladı
  • 29-11-2009, 14:57:47
    #26
    Ben Adana'dayım . bayramın ilk günü sabahtan öğlene kadar gelen vardı sonra kesildi