Şeker toplamaya çocuklar geliyor mu ?
25
●1.095
- 29-11-2009, 09:06:00Üyeliği durdurulduEvet bize de 3 çocuk geldi sadece

Nerde o eski bayramlar. - 29-11-2009, 11:09:15Bizim burda normalde de çocuklar şeker toplamaya gelmez.Neydi be o eski günler kapı kapı gezerdik 10 kilo şeker toplardık.Şimdi nerde o çocuklarr peehhh
- 29-11-2009, 14:14:43tek seferde 3 çocuk geldi başka hiç gelmedi. Geldiklerinde çok aşırı sevinmiyordum eskiden. Ama gelmeyince hissettim yokluğunu
Çocuklar için ayrı şeker alınıyordu birdaha gelenlere çikolatalardan vericem

Çocuklar için ayrı şeker alınıyordu birdaha gelenlere çikolatalardan vericem