• 25-11-2009, 11:35:55
    #1
    Şimdi arkadaş söyledide gördüm

    http://www.uludagforum.com/

    bukadar olur yani bide dmoz kaydı var (: forumu neden almamışlar alıcaklardıda herhalde konuları çekmek zor geldi
  • 25-11-2009, 11:41:41
    #2
    ''Taklitler asıllarını yaşatır...''
  • 25-11-2009, 11:42:32
    #3
    r19
    Üyeliği durduruldu
    Gugil fan edit:daha once verilmisti
  • 25-11-2009, 11:58:43
    #4
    farketmedim r19. ben yeni gördüm koskoca üniversitede giriş sayfası yapıcak webmaster yokmu ya (:
  • 25-11-2009, 12:12:04
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Sitemiz Uludag Universitesi İ.İ.B.F Fakültesi Dekanlığından İzin Alınarak Açılmıştır. Her Hakkı Saklıdır. Site İçerisindeki Bilgi ve Paylaşımların İzinsiz Olarak Alıntı Yapılması veya Kullanımı Halinde Yasal İşlem Yapılacaktır !!!

    Acaba kendileri r10 dan izin almışlar mı
  • 25-11-2009, 13:29:24
    #6
    Böyle bir site için zaten izin alınmasına gerek yokki genel site ibaresi yazmak yeterlidir. ama uludağ üniversitesi resmi forumu yazsalar suç olur. Webmaster siteyide çekmiştir biryerden herhalde
  • 25-11-2009, 14:56:38
    #7
    r19
    Üyeliği durduruldu
    Dekana mail atayim,
  • 25-11-2009, 15:00:16
    #8
    Üyeliği durduruldu
    google fan yazıyor birde
  • 25-11-2009, 16:02:49
    #9
    HuluStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ''Taklitler asıllarını yaşatır...''
    +++++