• 23-11-2009, 18:55:56
    #1
    Az önce 2 kez ırakı kürdüstan olarak belirtti.Bir kanalın bunu yapmaması gerekiyor.Söyleyecek birşey bulamadım.
  • 23-11-2009, 19:09:24
    #2
    Siz yanlış anlamış olabilirsiniz, bkz: http://tr.wikipedia.org/wiki/K%C3%BC..._Y%C3%B6netimi
  • 23-11-2009, 19:26:13
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Irak Kürdistan Bölgesel Yönetimi olabilir ama basbakanımızın damadı yavas yavas krdistan ismini aklımıza yatırıyor bana öyle geldi
  • 23-11-2009, 20:31:33
    #4
    Büyük Orta doğu Projesi kimindir, başındaki temsilcisi kimdir, damadı hangi kanalın sahibidir belli.
    Biz 30 senedir kimseye Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti dedirtemedik. Adamlar 5 senede Türk kanallarında Kürdistan sözünü geçirmeyi başardılar. Bunu göremeyen körler de 5 senede bir sandığa gitmeye devam etsin.
  • 24-11-2009, 00:16:24
    #5
    Siz daha silmediniz mi ATV'yi ! Bende ATV yok kafam rahat
  • 24-11-2009, 00:18:36
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ATV, STV, Meltem hepsi hikaye, ayrıca TRT'yi bile sildim.
  • 24-11-2009, 00:21:21
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ATV mi ? öyle bir kanal mi var,Allah Allah unutmusum ya.
  • 24-11-2009, 00:21:21
    #8
    Yandaş medya' hoş geldiniz.
    Açılalım açalım
    http://www.olacakokadarizle.com/darb...p-erdogan.html

    Levent Kırca bak ne güzel acıyor..
  • 24-11-2009, 00:53:36
    #9
    Siyasete yönelik bir konu.Forumda yasak.