Yani şu an vazgeçtim o ürünü tekrardan alcam stok fazlasıyla var.Kredimi nasıl kullanabilirim 140 tllik kredim nereye gitti acaba.Hesabıma o parayı gerimi yatırcaklar yoksa o krediyi ben kullanabilirmiyim.Eğerki kullanabiliyorsam nerden bakıcam o kredime.K.bakmayın biraz çorba yaptım ama anlamışssınzdır