• 22-11-2009, 12:54:12
    #1
    Bayramda otoyollar ücretsiz. Toplu ulaşım araçları yüzde 50 indirimli. Bir müjde de Türk Telekom'dan geldi. Bayramda telefon görüşmeleri de 4 saat bedava.

    Türk Telekom, bayramın birinci ve ikinci günü kullanılmak üzere abonelerine toplam 2'şer saat görüşme dakikası hediye ettiğini duyurdu.

    Müşterilerinin aileleri ve yakınlarıyla rahatlıkta konuşabilmeleri için hediye görüşme dakikaları sunan Türk Telekom, abonelerinden hiç bir taahhüt istemiyor.

    Hem şehir içi hem de şehirlerarası görüşmelerde kullanılabilecek olan hediye dakikaları müşteriler, bayramın ve ikinci günlerinde "2'şer saat" olmak üzere günün her saatinde kullanabilecek.

    (Haber 7)
  • 22-11-2009, 12:54:54
    #2
    Aha yaşadık.
  • 22-11-2009, 12:55:55
    #3
    haber kolpaysa tt hayatının kârını yapar
  • 22-11-2009, 12:58:13
    #4
    oh oh çok iyi
  • 22-11-2009, 13:00:51
    #5
    süper.
  • 22-11-2009, 13:02:48
    #6
    Son dakikasına kadar kullanacağım.
  • 22-11-2009, 13:10:14
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Alo yaşadık
  • 22-11-2009, 13:13:25
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    LincolnSamet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son dakikasına kadar kullanacağım.
    Ne dakikası Saniyesine kadar kullanmayan naMert'tir, hünkardır, cahaldırD:
  • 22-11-2009, 13:16:45
    #9
    bütün dcleri arayp hal hatır soracağim son salisesine kadar kullanacağim