• 15-09-2007, 20:58:04
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yakese adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zamanın farkı

    yorumsuz






    son resim ibrahim tatlıses


    YAZIK ÇOK YAZIK
    bu resimlerden bahsedyorum.sacma sapan mesajlar yazmayin.resimleri gormedigim icin rahatsiz oldum.
  • 15-09-2007, 21:06:39
    #20


  • 15-09-2007, 21:08:20
    #21



    eywallah kardesim.
  • 15-09-2007, 21:22:46
    #22
    Ne mutlu ki böyle bir insan biz Türk milletine nasip oldu o insanların yerinde olmak isterdim o kalabalıgın içinde..
  • 15-09-2007, 21:49:36
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Çok Güzel bir resim sağol
  • 20-09-2007, 22:19:03
    #24
    ordakiler onu küçük bir sürede olsa görebilmek, ona saygı ve sevgileri göstermek için toplanan atalarımız, milletimizdir. gurur duyuyorm o resme baktıkça