Atatürk'ü 3 saniye görebilmek için ... - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Atatürk'ü 3 saniye görebilmek için ...
23
●
3.370
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Atatürk'ü 3 saniye görebilmek için ...
1
2
3
15-09-2007, 20:58:04
#19
stfrld
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
yakese adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
zamanın farkı
yorumsuz
son resim ibrahim tatlıses
YAZIK ÇOK YAZIK
bu resimlerden bahsedyorum.sacma sapan mesajlar yazmayin.resimleri gormedigim icin rahatsiz oldum.
15-09-2007, 21:06:39
#20
Yuc3L
15-09-2007, 21:08:20
#21
stfrld
eywallah kardesim.
15-09-2007, 21:22:46
#22
SistemNetworks
Ne mutlu ki böyle bir insan biz Türk milletine nasip oldu o insanların yerinde olmak isterdim o kalabalıgın içinde..
15-09-2007, 21:49:36
#23
yasomac
Üyeliği durduruldu
Çok Güzel bir resim sağol
20-09-2007, 22:19:03
#24
Cenk
ordakiler onu küçük bir sürede olsa görebilmek, ona saygı ve sevgileri göstermek için toplanan atalarımız, milletimizdir. gurur duyuyorm o resme baktıkça
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler