• 20-11-2009, 05:49:35
    #1
  • 20-11-2009, 06:05:41
    #2
    hayirli cumalarda bizim kod ne oldu hocam ?
  • 20-11-2009, 06:30:47
    #3
    dostum bulamadım ne yapayım actım konuyu bugün ilgilenemem mübarek gün
  • 20-11-2009, 07:43:20
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum bulamadım ne yapayım actım konuyu bugün ilgilenemem mübarek gün
    ahaha mazerete bak

    Herkese hayırlı cumalar diliyorum bende
  • 20-11-2009, 10:02:53
    #5
    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahaha mazerete bak

    Herkese hayırlı cumalar diliyorum bende
    kendi bilir reklam veren o pesinden kosan ben
  • 20-11-2009, 10:37:55
    #6
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı cumalar,her cuma böyle konumu açılacak yeni bir yönetmelikmi ?
  • 20-11-2009, 15:41:19
    #7
    valla ben her cuma buradan konuyu hortlatmayı düşünüyorum ama ilginctir 5 kişi cvp vermiş konuya
  • 20-11-2009, 15:46:37
    #8
    Daha önce bir konu vardı onu güncelliyordum her cuma ama, birsüre sonra bulamadım konuyu. Bundan devam edilir her cuma konu açılmaz tabiki.

    Hayırlı cumalar.
  • 20-11-2009, 16:54:17
    #9
    Üyeliği durduruldu
    hayirli cumalar