• 20-11-2009, 00:20:37
    #1
    Merhabalar , Herkese Hayırlı Geceler ve Hayırlı Cumalar Olsun..
  • 20-11-2009, 03:25:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bir ara yasaktı bu Cuma muhabbeti Sonra ne oldu bilmiyorum pek takılmıyorum eskisi gibi Off-Topic' e...

    Herkese hayırlı Cuma'lar, günler, işler, çalışmalar..
  • 20-11-2009, 07:40:36
    #3
    Yasak Olduğunu Bilmiyordum. Yasak İse Kimse Kusura Bakmasın Konu Kilitlenebilir..