Hayırlı Cumalar R10 Ailesi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hayırlı Cumalar R10 Ailesi
2
●
392
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Hayırlı Cumalar R10 Ailesi
20-11-2009, 00:20:37
#1
HeavenOfDeviL
Merhabalar , Herkese Hayırlı Geceler ve Hayırlı Cumalar Olsun..
20-11-2009, 03:25:26
#2
Macabré
Üyeliği durduruldu
Bir ara yasaktı bu Cuma muhabbeti
Sonra ne oldu bilmiyorum pek takılmıyorum eskisi gibi Off-Topic' e...
Herkese hayırlı Cuma'lar, günler, işler, çalışmalar..
20-11-2009, 07:40:36
#3
HeavenOfDeviL
Yasak Olduğunu Bilmiyordum. Yasak İse Kimse Kusura Bakmasın Konu Kilitlenebilir..
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler