beşiktaş -fener maçı hakkında bi soru - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
beşiktaş -fener maçı hakkında bi soru
2
●
368
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
beşiktaş -fener maçı hakkında bi soru
19-11-2009, 13:40:43
#1
mehmetali
arkadaşlar bi yerden kombine bilet buldum kapalı alt .kombineler kiralanıyormu stad girişinde problem çıkarırlarmı bana ? yardımcı olursanız sevinirim
19-11-2009, 13:49:20
#2
mehmetali
kombine hiç kiralamadım hayatımda
o yüzden masum bi soruydu .teşekkür ederim cevap için
19-11-2009, 17:46:55
#3
FeaЯ™
Kombinenin geri gelmesi için sağlama alman lazım tabi. Yoksa 1 maç için gider, daha da geri gelmez
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler