• 19-11-2009, 13:40:43
    #1
    arkadaşlar bi yerden kombine bilet buldum kapalı alt .kombineler kiralanıyormu stad girişinde problem çıkarırlarmı bana ? yardımcı olursanız sevinirim
  • 19-11-2009, 13:49:20
    #2
    kombine hiç kiralamadım hayatımda o yüzden masum bi soruydu .teşekkür ederim cevap için
  • 19-11-2009, 17:46:55
    #3
    Kombinenin geri gelmesi için sağlama alman lazım tabi. Yoksa 1 maç için gider, daha da geri gelmez