Anket Öss ye hangi alandan gireceksiniz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 24
Öss ye hangi alandan gireceksiniz?
Sözel
%33,33 (8 Oy)
Eşit Ağırlık
%4,17 (1 Oy)
Sayısal
%62,50 (15 Oy)
  • 18-11-2009, 17:49:54
    #1
    Evet arkadaşlar sistem değişti herkes istediği bölümden girebiliyor ama genelde hangi bölümden gireceksiniz merak ettim açıkcası.Ben sözel ama tm ve fenciler sanki biraz daha şanslı gibi görünüyor bu sınavda.Zaman yetmedi derdide olmayacak heralde.Mesala 56 edebiyat sorusuna 85 dakika veriyorlar.Matta fende kaç dakika veriyorlar bilmiyorum ama bizden kalır yanı yoktur heralde?
  • 18-11-2009, 19:46:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bende Sözel
  • 18-11-2009, 20:18:30
    #3
    Mat 50 soru 75 dk geometri,fizik,kimya,biyoloji 30 ar soru 45 dk veriyorlar bende sayısal gireceğim ama edebiyat sınavına da girebilirim eğer fen sınavım kötü geçerse tm den şansımı denemek isterim....
  • 18-11-2009, 20:54:10
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    artık mf den bile 4 puan türü var
    sayısalda hangi sayısal, ben mf4 de yoğunlaşıyorum mühendislik alanları. Ve tabikide biyolojiyi boşlamıyorum mf3 den sağlık bilimleride düşünüyorum.
  • 18-11-2009, 21:12:24
    #5
    Sayısaldan giricem.
  • 18-11-2009, 22:02:00
    #6
    Sosyal.
  • 19-11-2009, 06:53:40
    #7
    harslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mat 50 soru 75 dk geometri,fizik,kimya,biyoloji 30 ar soru 45 dk veriyorlar bende sayısal gireceğim ama edebiyat sınavına da girebilirim eğer fen sınavım kötü geçerse tm den şansımı denemek isterim....
    Fen sınavı edebiyattan sonraki gün olcakmış.

    http://www.osym.gov.tr/Genel/BelgeGo...EF5FA28B5390D0
  • 19-11-2009, 10:42:15
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Başarılar gireceklere Bana daha 2 sene var fakat bende sosyal bilimler alanından giricem
  • 19-11-2009, 16:45:51
    #9
    eşit ağırlıkcı çıkmadı hiç