• 15-11-2009, 16:19:05
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar, Kadıköyden Sabiha Gökçen'e nasıl gidebilirim ? Otobüs varmıdır sizce ? Varsa numarasını bilen var mı ? Teşekkürler...
  • 15-11-2009, 16:43:29
    #2
    Deniz yoluyla gidemeyeceğini biliyorum
  • 15-11-2009, 17:00:20
    #3
    e10 gidiyor galiba
  • 15-11-2009, 18:25:35
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Sağolun, başka fikri olan var mı ?
  • 15-11-2009, 18:34:32
    #5
    Misafir
    E10- Kadıköy-Kurtköy-Sabiha Gökçen Hattı.