• 11-11-2009, 00:55:51
    #64
    Hayatta kimse için ölmeye değmez!!!
  • 11-11-2009, 00:58:51
    #65
    Üyeliği durduruldu
    okeye 4. aranıyor.
  • 11-11-2009, 01:00:06
    #66
    Güzelliğinden ötürü Ölürüm sana gibi laflar ediliyor sanırım
  • 11-11-2009, 01:01:25
    #67
    intihara gittim gelirim 2 dk ya
  • 11-11-2009, 01:04:22
    #68
    Üyeliği durduruldu
    anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    intihara gittim gelirim 2 dk ya
    Yok gelme ortlak felan olursun
  • 11-11-2009, 01:07:10
    #69
    Üyeliği durduruldu
    Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzelliğinden ötürü Ölürüm sana gibi laflar ediliyor sanırım
    O Türkiye'de olur olsa olsa
  • 11-11-2009, 01:09:45
    #70
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok gelme ortlak felan olursun
    heh geldim

    O değil de bu resimde ne var anlayamadım gitti..Olm Türkiyede o kadar dert var adam o kadar derdi bırakıp bu resim için intihar eder mi ya
  • 11-11-2009, 01:15:24
    #71
    forumkasirga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tkrar istiyorum lütfen
    seni tatmin edicekse günde 3-4 öğün -rep verebilrsin

    hahaha. hadi ii bak kendine
    bu kafada birini süresiz banlasam tatmin olmam. hadi iyi bak kendine.
  • 11-11-2009, 01:21:33
    #72
    Üyeliği durduruldu
    anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    heh geldim

    O değil de bu resimde ne var anlayamadım gitti..Olm Türkiyede o kadar dert var adam o kadar derdi bırakıp bu resim için intihar eder mi ya
    İntihar ediyorki dertleri bitiyor rahat ediyolar