• 09-11-2009, 18:13:00
    #1
    Resimlere dikkatle bakınız.









    Su boruları değiştirildi ardından öylece bırakıldı ve yağmur vurdu kaç haftadır böyle..

    Bu ilk yağmur yağdığında çekilen resimler değil yağmurdan 1 hafta sonra çektim.

    Çoğu yer böyle.

    Burası neresi diyorsanız burası Urartur'lulardan kalma tarihi bir kent Palu..



    Her gün okula yada iş yerinize gittiğiniz yollara şükredin.
  • 09-11-2009, 19:32:42
    #2
    Denizli'nin yolları da buna benzer (ana yollar hariç) zor gerçekten, beyaz ayakkabı 5 dk.da renk değiştiriyor :S
  • 09-11-2009, 20:07:54
    #3
    daha beterlerini gördüm
  • 09-11-2009, 20:10:01
    #4
    İstanbulun yeni yerleşim yerlerinden pek farklı değil.
  • 09-11-2009, 20:50:47
    #5
    bi an düşündüm kim palunun yollarını gösterirde ya siz yürüseydiniz diye sorar diye sonra aklıma kesin gakkoşdur dedim öylede çıktı
  • 09-11-2009, 20:59:47
    #6
    Üyeliği durduruldu
    valla sormayın Rezillik Cekiyoruz Yollarda Fatihim Güzel Konuya Değinmiş
  • 09-11-2009, 21:20:49
    #7
    baya gakko varmış burda
    Palu cumhuriyet olmuştu demi bu arada :P
  • 09-11-2009, 21:21:36
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Yürüyoruz zaten .
  • 09-11-2009, 23:05:21
    #9
    Evet halada Cumhuriyetiz

    Öyle ki Vikipedi bile şöyle diyor;
    Alıntı
    Palu Cumhuriyetin ilanına kadar Diyarbakır iline bağlı Ergani-Maden sancağının bir livası(İlçesi) olarak idari taksimatta yer almıştır.
    http://tr.wikipedia.org/wiki/Palu,_E...Tarih.C3.A7esi