• 08-11-2009, 21:13:07
    #1
    Üyeliği durduruldu
    http://www.facebook.com/video/video....9883318&ref=mf
  • 08-11-2009, 21:39:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Manganın bu albümü baştan aşşa bir başyapıt.
  • 08-11-2009, 21:45:45
    #3
    SHD
    Üyeliği durduruldu
    Tertemizdi sanki dünya gözlerimi açtığım anda..Hiç düşünmeden inandım masal tadında yarınlara.Yalanlar ortasında kaldı tüm çocukluk anılarım ; Çizgi romanların dışında bir kahraman bulamadım..Toz pembe olmasaydı keşke tüm rüyalarım.Hep sorular sordum ama cevaplarını alamadım.Hep yalan söylenmiş hep yalan..Kavuşamadı hiç ayrılanlar, masallar gerçek olmadı!Aşık oldugum sokaklarda kimseler konuşmadı.Ama şehir hiç susmadı hep ağladı hep ağladı… sözleri süper..albümde süper
  • 08-11-2009, 21:58:55
    #4
    Arkadaşında dediği gibi Manga Bu Albümde Koymuş Çocuğu Ortaya Meyvelerinide Alıyorlar Bu Şarkıyı Yazın Sayısız Dinlediğimi Hatırlarım.
  • 09-11-2009, 01:23:16
    #5
    Tek kelimeyle müthiştir bu parçası.
  • 09-11-2009, 11:22:23
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ortmdyz ++++ katılıyorum