2 Telefon Arasında Kaldım Sizce Hangisi ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
2 Telefon Arasında Kaldım Sizce Hangisi ?
13
●
1.871
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
2 Telefon Arasında Kaldım Sizce Hangisi ?
1
2
07-11-2009, 15:34:10
#1
HaCKeW
Nokia 6303 ve 3600 slide arasında 20 tl fark var zaten. özellik olarakta hemen hemen aynılar.
6303
3600 slide
07-11-2009, 15:44:19
#2
Alperbil
3600 slide
6303 biraz kaba gibi zamanla sıkılırsın. 3600 daha estetik
07-11-2009, 17:44:08
#3
Lone
3600 daha hoş gözüküyor
07-11-2009, 17:47:11
#4
zuperboy
Üyeliği durduruldu
3600 slide bencede.
07-11-2009, 17:48:06
#5
Burti
Reveloper
3600 hoş bir görüntü veriyor ama 6303 daha güncel bi telefon hak verdim sana arada kalmanla ilgili
07-11-2009, 17:49:01
#6
Smart_Yazilim
kesinlikle 3600 slide öneririm
07-11-2009, 20:46:43
#7
profaks
3600 slide daha kullanışlı gibi görünüyor.
07-11-2009, 20:50:14
#8
HazarHizmet
6303
07-11-2009, 20:56:29
#9
Lerze
6303 daha iyi, telefon biraz kendini ve seni göstersin, diğer telefonla öyle zırt pırt aç kapa felan olmaz, 6303 al keyfine bak.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler