• 05-11-2009, 00:59:12
    #1
    Merhaba arkadaÅŸlar,

    Sevgilime süpriz amaçlı birşey düşünüyorum ve düşündüğüm şeyde sayfalarca "Sen Benim.." ile başlayan cümleler yazacağım.

    Örneğin :

    "Sen benim aşkımsın."
    "Sen benim hayatımsın. "

    Böyle herkesin bilindiği cümleler dışında

    "Sen benim çikolatalı kurabiyemsin." Gibisinden cümleler yazmak istiyorum.

    Burdaki sizden istediğim kulağınıza hoş gelen aklınıza takılan böle cümleleri buraya yazmanız .

    Süprizi hazırladıktan sonra r10 da paylaşacağım bir katkımız olsun sizin içinde

    Not: Sadece "Sen benim.." ile başlayan cümleler yazarsanız sevinirim.

    Şimdiden herkese teşekkürler..
  • 05-11-2009, 01:00:33
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sen benim bebeyimsin sen benim prensesim sin sen benim robinimsim

    sen benim erkegimsin sen benim hayatimsin sen benim kücük sevgilimsin

    sen benim bebeyimmmmmmmmmmmmmmmmsin

    Yetermi
  • 05-11-2009, 01:06:55
    #3
    Sen benim için küçük bir cümleydin noktayı koydum bittin.

    Sen benim bu yazdığımı sakın yazma ayrılırsın
  • 05-11-2009, 01:09:10
    #5
    mstf_333 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen benim bebeyimsin sen benim prensesim sin sen benim robinimsim

    sen benim erkegimsin sen benim hayatimsin sen benim kücük sevgilimsin

    sen benim bebeyimmmmmmmmmmmmmmmmsin

    Yetermi
    Dostum ben erkeğim sevgilimde kız
  • 05-11-2009, 01:09:30
    #6
    Sen benim her gece efkarım, gözümdeki yaşım, sigara dumanım..
  • 05-11-2009, 01:12:02
    #7
    FeaЯ™ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen benim her gece efkarım, gözümdeki yaşım, sigara dumanım..
    Sen benim damardaki kanım,alnımdaki yazım, şanlı Beşiktaş'ım.
  • 05-11-2009, 01:14:27
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Geniş Aileden bir kaç alıntı olarak.

    Asma yaprağım, çiğ tanem, menkuL kıymetlim, yaşam destek ünitem, anasayfam,gönlümün v.i.p. müşterisi vs vs (:
  • 05-11-2009, 01:19:52
    #9
    Üyeliği durduruldu
    maviyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen benim damardaki kanım,alnımdaki yazım, şanlı Beşiktaş'ım.
    çok güzeldi