• 29-10-2009, 22:20:17
    #1
    Ankara Menekşe Gazinosu Duyan/Giden varmıdır?

    Çok met ettiler giden varsa yada fotosu lütfen yorumlasın tşkler

    Gazinoda rus sprittizciler varmış fln
  • 29-10-2009, 22:25:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    duydum gittim
  • 29-10-2009, 22:29:30
    #3
    nasıl bi yer bahsetsene =)
  • 29-10-2009, 22:39:42
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bildiğin gazino o işlere deli dana bakıyo ona sor
  • 29-10-2009, 22:57:51
    #5
    Hacıağ Para Varmı Para ortam Fenna Fenna