• 24-10-2009, 12:26:24
    #1


    Kanal D’de ekrana gelen Okan Bayülgen’in sunduğu “Disko Kralı” programına konuk olan şarkıcı Hayko Cepkin, sözleri ile dikkat çekti.

    Uzaylıların dünyaya saldırmasını çok istediğini söyleyen Cepkin, bunun sebebini ise şöyle açıkladı: “O benim sıkıntımdan değil aslında. İnsanlığın birbirinden sıkılmışlığından dolayı. Şu anda baktığımız zaman dünya ayvayı yemiş durumda. Birleşebilmek için eğer gerekiyorsa, uzaylılar gelsin saldırsın. Ayvayı yemiş bir dünyada insan insanın kıymetini bilmiyorsa Allah’ın uzaylısı gelsin saldırsın bize. Biz de birlik olalım onlarla savaşalım.”
  • 24-10-2009, 13:12:34
    #2
    İlginç bir adam
  • 24-10-2009, 13:13:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    pSİKopat
  • 24-10-2009, 13:15:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Müthiş bir açıklama olmuş

    Çok seferim böyle işleri
  • 24-10-2009, 13:18:49
    #5
    <kd>yeni tarzını hiç beğenemedim...</kd>
  • 24-10-2009, 13:19:24
    #6
    Böyle olmasının sebepleri var
  • 24-10-2009, 13:25:13
    #7
    durakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pSİKopat
    Tarzını , söylediklerini beğenmeyebilirsiniz ama kendi pSİKopat KAFALILIĞINIZI göstermenize gerek görmüyorum.