• 23-10-2009, 18:36:44
    #1
    Merhaba arkadaşlar doktora gittim ve diş taşımın olduğunu kırdırmam gerektiğini söyledi diş eti çekilmesi olur ve aniden dökülebilirmiş.Ben diş taşı kırdırırken dişlerimide beyazlatmak istiyorum ve bunun ortalama fiyatını öğrenebilirmiyim tüm dişlerimin beyaz olsun Bilgisi olanlar yazarsa sevinirim.
  • 23-10-2009, 19:20:43
    #2
    aynı sorun bende de var. Diş taşı :/ 50 TL ye diş taşı temizleniyormuş. Ancak 2 seans olursa 100 TL oluyor.

    Diş temizlemeyi bilmiyorum ama haftaya bende gidicem
  • 23-10-2009, 19:25:03
    #3
    diş taşlarını kırarken dişlerin zaten temizleniyor ekstra bir ücret alınmıyor.
  • 23-10-2009, 20:20:08
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    diş taşlarını kırarken dişlerin zaten temizleniyor ekstra bir ücret alınmıyor.
    Evet ama beyazlamasını kasıtettim ben :S
  • 23-10-2009, 21:18:39
    #5
    Ben geçen ay beyazlatmıştım dişlerimi 30 liraydı en azami sanıyorum 70 lira kadar çıkabiliyor.
  • 23-10-2009, 22:55:17
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Temizletiyorsanda heryerde yaptırma. İçine ediyolar valla. 3-5 kuruş fazla ver sağlam yerde yaptır.
  • 23-10-2009, 23:25:20
    #7
    Reveloper
    Hocam Bendede diş sarılığı vardı 1 aydır yoğun tempo ile dişlerimi Sensodyne ile fırçalıyorum gözle görülür bir sarıdan beyaza doğru hücum başladı. illa beyazlatmak istersen Dentist'i bir aramanı öneririm
  • 23-10-2009, 23:38:47
    #8
    sensodyne'i bende kullanıyorum..gerçekten işe yarıyor..bunca yıldır birçok macun denedim..ipana signal falan yalan..sensodyne 10 numara bence..
  • 24-10-2009, 00:46:06
    #9
    sensodyne haklısınız fiyatından belli kaliteli olduğu zaten önce beyazlatıp sonra bunu kullanayım ben en güzeli.