Fenerbahçe - Galatasaray derbisi - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Fenerbahçe - Galatasaray derbisi
15
●
1.137
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Fenerbahçe - Galatasaray derbisi
1
2
09-02-2010, 14:52:22
#10
LineDizayn
Kalp atışlarını doruk noktasına ulaştıran, devre arasında bile heyecanın en üst seviyesinde olduğu bir maç.
09-02-2010, 14:55:13
#11
CND
İzlemesi 1 kilo şöbiyet yemekten bile daha zevkli ve heyecanlı olan aktivite.
09-02-2010, 16:52:05
#12
Erhan
Davay davay 🌹
benim için çocukların bayram sevinci gibi birşey.
18-02-2010, 16:49:18
#13
Engin Z
Bir de bunun alisamiyeni var dedirten derbi.
18-02-2010, 16:54:00
#14
ByMaDaK
Fenerbahçe şükrü saraçoğlu
stadının ortasına galatasaray bayrağı
diken ulubatlı souness akılları geliyor.
12-03-2010, 08:44:43
#15
Friqx
Fenerbahçenin Son Yıllarda Rakip Takıma Fark Attığı derbi.
10-05-2010, 18:38:23
#16
CoRcH
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
en farklı skoru galatasaray galibiyeti ile sonuçlanan 7-0 lık skordur. dünya derbileri arasında ilk 3 de her zaman yerini alır.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler