• 20-10-2009, 17:13:20
    #1
    farmville vb. gibi yanlıs engellemeler yapan ilgili merciler sonunda atsızcıları engellemiş çok iyi oldu bu adamların (atsızcıların) hangi gezegende yaşadıklarını inanın bilmiyorum. adnan oktar davayı açmış ve siteyi engelletmiştir.
  • 20-10-2009, 17:18:39
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Evet, dün gördüm ben de. Ama yakında başka bir domain ile devam ederler.
  • 20-10-2009, 17:26:12
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kımıl zararlıları...
  • 20-10-2009, 18:02:16
    #4
    OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kımıl zararlıları...
    Adnan Oktar gibi biri kirli fikirlerini söyleyebiliyorsa. Başkalarının fikirlerini de söylemeye hakkı var.
    PKK lıların törenle karşılandığı bir ülkede Atsızcıları yasaklamayı garip karşılıyorum. Terör örgütünü demokratik açılım muhatabı yapan Etnik kürt milliyetçilerine söz söyleyen yok da etnik Türk milliyetçiliği yaptın mı birinin kanına dokunuyor herhalde.

    Atsızcıların insanlıkla uyuşmayan şiddet tabanlı bazı radikal söylemlerini reddetsem de fikirlerinin çoğuna saygı duyuyorum.

    Bu ülkede Kürdüm diye eline keleş alırsan demokrasi insan hakları savunucusu olursun da ağzına Türk Turan Ergenekon laflarını aldın mı faşist kafatasçı hatta son dönemde terörist olursun.

    Türklüğünü unutmuş kendini arap zanneden arkadaşlara ne diyeyim. Maalesef Türk Milliyetçiliği şuuru araplığa kaydığı için tepki olarak şiddeti metod alan Türkçü akımlar da doğuyor.

    Ama araplaşmayı medeniyet zanneden, haine zeytin dalı uzatanlara ses çıkarmayanlar Atsız deyince Türklük deyince hemen rahatsız oluyorlar.
    Yazık...
  • 20-10-2009, 18:44:24
    #5
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adnan Oktar gibi biri kirli fikirlerini söyleyebiliyorsa. Başkalarının fikirlerini de söylemeye hakkı var.
    PKK lıların törenle karşılandığı bir ülkede Atsızcıları yasaklamayı garip karşılıyorum. Terör örgütünü demokratik açılım muhatabı yapan Etnik kürt milliyetçilerine söz söyleyen yok da etnik Türk milliyetçiliği yaptın mı birinin kanına dokunuyor herhalde.

    Atsızcıların insanlıkla uyuşmayan şiddet tabanlı bazı radikal söylemlerini reddetsem de fikirlerinin çoğuna saygı duyuyorum.

    Bu ülkede Kürdüm diye eline keleş alırsan demokrasi insan hakları savunucusu olursun da ağzına Türk Turan Ergenekon laflarını aldın mı faşist kafatasçı hatta son dönemde terörist olursun.

    Türklüğünü unutmuş kendini arap zanneden arkadaşlara ne diyeyim. Maalesef Türk Milliyetçiliği şuuru araplığa kaydığı için tepki olarak şiddeti metod alan Türkçü akımlar da doğuyor.

    Ama araplaşmayı medeniyet zanneden, haine zeytin dalı uzatanlara ses çıkarmayanlar Atsız deyince Türklük deyince hemen rahatsız oluyorlar.
    Yazık...
    bu adamların nesini savunuyorsunuz. kürtlerin, çerkezlerin, lazların, abhazların ve diğer millet ve toplulukların iç düşmanlar olduğunu, diğer milletlerin ise dış düşmanlar olduğunu, islamiyetin türkleri araplaştırdığını, islam dininden uzak durulması gerektiğini söyleyen bu adamların nesini savunuyorsunuz! yazık size yazık ırkçılığı savunuyorsunuz!

    Bir kaç örnek

    örnek 1

    örnek 2

    bu adamlar kafa yapısına bakarak insanların türk olup olmadığına bakıyor, nihal atsız'ı uzaktan görseler hitler'e benzetiyorlar bu nasıl bir kargaşadır.
    kendi çaplarında eğleniyorlardı ki engellediler.

    nihal atsız:



    hitler :

  • 20-10-2009, 19:12:29
    #6
    By_OzquR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu adamların nesini savunuyorsunuz. kürtlerin, çerkezlerin, lazların, abhazların ve diğer millet ve toplulukların iç düşmanlar olduğunu, diğer milletlerin ise dış düşmanlar olduğunu, islamiyetin türkleri araplaştırdığını, islam dininden uzak durulması gerektiğini söyleyen bu adamların nesini savunuyorsunuz! yazık size yazık ırkçılığı savunuyorsunuz!
    Bir kaç örnek
    örnek 1
    örnek 2
    bu adamlar kafa yapısına bakarak insanların türk olup olmadığına bakıyor, nihal atsız'ı uzaktan görseler hitler'e benzetiyorlar bu nasıl bir kargaşadır.
    kendi çaplarında eğleniyorlardı ki engellediler.
    nihal atsız:

    hitler :
    En başta şiddete yönelik düşüncelerini reddettiğimi söyledim zaten. Atsızcıların avukatı falan da değilim. Sen sadece etnik düşüncelerini ve şiddete yönelik fikirlerini öne çıkarırsan tartışılacak bir şey yok zaten. Ama şiddet dışındaki pek çok fikirlerini beğeniyorum.

    Türk çocuklarına Türk ismi konulsun demelerini mi yadırgıyorsun?
    Türk kadınlar ile evlenin demelerini mi yadırgıyorsun?
    Çanakkale şehitlerini ve anıtkabiri ziyaret edin demelerini mi?
    Evet çok aşırı radikal görüşleri var.
    Ama ayrılalım diyenlere bu kadar prim verilen Milliyetçilere tepki gösterilen bir ülkede. milliyetçiliğin aşırıy dönmesi de kaçınılamaz.

    Ayrıca aşırı Türk milliyetçisi ile Kürt milliyetçisi arasında kalırsam elbette Türk milliyetçisini seçerim.
  • 20-10-2009, 23:57:58
    #7
    Ara ara takip ettiğim bir site.

    Türk tarihi konusunda çok bilgi edindiğimi söylemeliyim bu site sayesinde. Kendimi tarihe meraklı olarak görsem de ne kadar eksiğim olduğunu farkettiren sitelerden biri burası.

    Nihal Atsız'ın da tarih konusundaki çalışmaları ortada. En önemli tarihçilerimiz arasında olduğu bir gerçek.

    Ben daha çok Ziya Gökalp'in görüşlerini benimsemişimdir. Bu yüzden Atsızcıların görüşlerine özellikle din konusunda katılmıyorum. Ancak ortak noktalarımızın fazlalığı da bir gerçek.

    Bu yüzden bu tür bir sitenin kapatılmasını onaylayamam. Bir sindirme ya da sindirmeye çalışma politikası olarak yorumlarım ancak..

    Ayrıca bu grubun gerçekleştirdiği herhangi bir eylem mevcut değil. Düşünce suçlusu sayılırlar ancak. Varsın sayılsınlar, yollarından döneceklerini hiç sanmam.

    Bu arada IRKÇILIK kavramını sadece kan bağına göre değerlendirmek yanlış olur. Din, aşiret, tarikat vs. konusunda da bol bol örnekler var. Bu ülkenin bunca sorunu varken Atsızcılarla uğraşılması ilginç.
  • 21-10-2009, 00:16:19
    #8
    İlginç gerçekten. Engellenecek onlarca terörist pkk siteleri varken ülkem nelerle uğraşıyor. Hey Allahım hey. Bu günleride görecekmiydik.
  • 21-10-2009, 00:19:58
    #9
    Irkçılığın ayrımı olmaz. İster Türk olsun ister başka millet ırkçılık ırkçılıktır.
    Ama her sansüre karşı olduğum gibi bu sansüre de karşıyım.