• Dün, 20:23:55
    #1
    Yaklasık bir bucuk senedir R10 platformundan uzak kaldım. İş yogunluğu nedeniyle. Bakıyorum sektör durağan hale gelmiş. Tüm sektörlerde ekmek kazanmak zorlaşmış.

    1 senedir arayüz tasarım konusunda bana yazan arkadaşlara teşekkür ederim. Yogunluk nedeniyle iş almamıştım. Artık yeniden iş almaya başladım..
  • Dün, 20:27:19
    #2
    Tekrar hoşgeldin hocam.

    Şimdi sıra bende bende 1 yıl ara veriyorum hadi ALLAH a emanetsiniz ❤️🤲
  • Dün, 20:45:44
    #3
    SEO Danışmanı
    Heş geldiniz, sefa getirdiniz.
  • Dün, 21:18:15
    #4
    Hoş geldiniz, hayırlı işler.
  • Dün, 23:19:16
    #5
    YGZ
    Platin Üye | R10 17.YIL
    Hoşgeldiniz