Yaklasık bir bucuk senedir R10 platformundan uzak kaldım. İş yogunluğu nedeniyle. Bakıyorum sektör durağan hale gelmiş. Tüm sektörlerde ekmek kazanmak zorlaşmış.
1 senedir arayüz tasarım konusunda bana yazan arkadaşlara teşekkür ederim. Yogunluk nedeniyle iş almamıştım. Artık yeniden iş almaya başladım..
1 Yıl aradan sonra Yeniden merhaba :)
4
●298
- Dün, 20:23:55
- Dün, 20:27:19Tekrar hoşgeldin hocam.
Şimdi sıra bende bende 1 yıl ara veriyorum hadi ALLAH a emanetsiniz ❤️🤲