• Dün, 21:18:07
    #1
    Arkadaşlar merhaba. Home ofis çalışıyorum. Günün yaklaşık 8 saatini geçirdiğim odamda klima gibi bir soğutucu önerisine ihtiyacım var.

    Gün içinde dışarıdan gelen seslerden rahatsız oluyorum. Bu bakımdan odanın kapısını ve balkon kapısını kapatınca odayı klima gibi soğutacak bir öneriye ihtiyacım var.
  • Dün, 21:19:02
    #2
    Klima gibi hiçbir şey soğutmaz.
  • Dün, 21:20:12
    #3
    Klima çok ayrı bir teknoloji, kıyaslanamaz diğerleriyle
  • Dün, 21:20:36
    #4
    Daha Buyuk bir klima hocam 😅
  • Dün, 21:23:29
    #5
    Klima gibi olması imkansız.

    Arçelik'in 5-6K arası hava soğutucuları var. Onlara bakabilirsiniz.
  • Dün, 21:25:22
    #6
    Zoa
    Platin üye
    buzlu soğutuculara bak
  • Dün, 21:40:05
    #8
    taşınabilir klimalardan önermem..çok fazla elektrik tüketiyor..çok sesli çalışıyor..performansları iyi değil..makinanın sıcaklığını dışarı atması için camdan dışarı hortum benzeri bir şeyi uzatmanız lazım..yani eksisi çok..keşke bildiğimiz bir şey olsada önersek..şu an klimanın alternatifi pek yok sanırım..