taşınabilir klimalardan önermem..çok fazla elektrik tüketiyor..çok sesli çalışıyor..performansları iyi değil..makinanın sıcaklığını dışarı atması için camdan dışarı hortum benzeri bir şeyi uzatmanız lazım..yani eksisi çok..keşke bildiğimiz bir şey olsada önersek..şu an klimanın alternatifi pek yok sanırım..