• 25-06-2026, 12:09:54
    #1
    Kurumsal PLUS
    Selamlar

    Öğle yemeğinde ne yesem diye düşünen 3 arkadaşımın 300₺ değerinde öğle yemeği benden olsun beraber sipariş edip yemiş olalım mesaj atmanız yeterli. Bereketli kazançlar.
  • 25-06-2026, 12:10:23
    #2
    tebrik ederim sizi.
  • 25-06-2026, 12:11:42
    #3
    Abi öğrenciyim yararlanabiliyorsam yararlanmak isterim.
  • 25-06-2026, 12:12:06
    #4
    SakuMEDYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar

    Öğle yemeğinde ne yesem diye düşünen 3 arkadaşımın 300₺ değerinde öğle yemeği benden olsun beraber sipariş edip yemiş olalım mesaj atmanız yeterli. Bereketli kazançlar.
    Teşekkürler hocam 1 kez daha almıştım gelmişti ücret
  • 25-06-2026, 12:15:08
    #5
    teşekkürler
  • 25-06-2026, 12:15:35
    #6
    Tebrikler hocam
  • 25-06-2026, 12:15:36
    #7
    Kurumsal PLUS
    Yakın zamanda konu açmamaya başlayacağım iş gösterişe gidiyor gibi gözükürse çok üzülürüm siz beni not alın zor zamanınızda karnınız acıkınca vs mesaj atarsınız aramızda hallederiz
  • 25-06-2026, 12:16:37
    #8
    kesenize bereket
  • 25-06-2026, 12:16:39
    #9
    xpanel dünyanın en iyisi.
    sen ne kral bi adamsın ya. helal olsun hocam