SakuMEDYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar

Öğle yemeğinde ne yesem diye düşünen 3 arkadaşımın 300₺ değerinde öğle yemeği benden olsun beraber sipariş edip yemiş olalım mesaj atmanız yeterli. Bereketli kazançlar.
Teşekkürler hocam 1 kez daha almıştım gelmişti ücret