Arkadaşımı 5,5 milyon TL dolandırmışlar.
49
●4.430
- 25-06-2026, 02:23:38Bi arkadaşım buna benzer bir olay yaşamıştı. İlk iki harfi beyaz anlamı taşıyan bankaydı. İlk önce dolandırıcılar arıyor "Yetkisiz işlem görünüyor sakın başka bir numaraya itibar etmeyin" diyip arkadaşı kapana kıstırmışlar. 80k çekmişler tabi 5.5 büyük rakam. geçmiş olsun
- 25-06-2026, 02:27:50O banka değil ama ona ismi benzer, evet aynı şekilde olmuş ama banka çalışanı o numara bankaya ait demesi, 0850 numaradaki kişinin o çalışanın ismini verip biz irtibat halindeyiz falan demesi karıştırıyor her şeyi. 80 k da hiç küçük bir meblağ değil hepsinin Allah belasını versin.Traygamor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir anlık boşluğa bakıyor işte hocam, 0850 numara ve banka çalışanı karşılıklı teyit ve savcılık muhabbetini satınca, birde yemlemek için gerçekçi olsun diye parayı istedikleri hesaptan arkadaşın şirket hesabına gerçekten bir tutar vs de atmışlar kafa karıştırıp yemlemişler. Bazen beni de arıyorlar 0850 hatta gerçekten o bankanın bir biriminin numarası ama yine de bilgi vermiyor çoğunlukla açmıyorum. Hayırlısı..rakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 25-06-2026, 03:17:49yanlış gönderilen eft olarak paralar gönderiliyor kısmını anlayamadım.
Yani 0850 *********** numara hesabın sahibine yaşlı adamin ibanını verip açıklamaya da sunu sunu yaz diyor
bu hesabin sahibi kisi de onun dediğini kendi elleri ile yapıp açıklamaya da yanlış gönderilen eft iade filan mi yaziyor
böyleyse bu tuzaga nasil düşmüş - 25-06-2026, 03:31:47Geçmiş olsun.
Böyle durumlarda direkt şubeye gitmek gerekli. Ya da en azından bankanın resmi numarasını arayıp dolandırıcılık var diyip bloke koydurmak.
Sizi aradıklarında başka numara gösterebiliyorlar ama siz numarayı aradığınızda asıl yere gidiyor arama. Bu şekilde diye biliyorum. Siz mi numarayı geri aradınız onlar mı aradı?
Gece işlemlerine de sınırlama geldi zaten. Bu olay gündüz mü oluyor? - 25-06-2026, 04:35:45Hocam evet olay dediğiniz gibi oluyor, tuzağa düşme sebebi banka hesabına gerçekten bir bloke konulması, yıllardır tüm işlemlerini yürüten banka çalışanının ne dediyse yap demesi vs.videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle bende söyledim şubeye gidilmesi gerektiğini. 20 senedir aynı şube ile çalışıyorlar tüm çalışanlar tanıdık, şubenin banka müdürü ile sadece banka sayesinde değil geçmişten dostlar vs. Net olarak kim aradı kim döndü bilmiyorum ama onlar aradı demişti yanlış hatırlamıyorsam. Olay gece değil gündüz mesai saatlerinin başlangıcında oluyor.runo10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
