• Dün, 12:56:11
    #1
    Lisans Hizmetleri
    Gram altın 6100 e kadar gerilemiş yakında yükselişe başlıcağı konuşuluyor r10 halkı ne düşünüyor acaba
  • Dün, 12:56:58
    #2
    Zoa
    Platin üye
    dün 6250den aldım
  • Dün, 12:57:08
    #3
    bu kadar dusmusken altın borcu olanlar kapatmalı hemen bence
  • Dün, 12:57:24
    #4
    Bence büyük bir uçuşa hazırlanıyor grafikleri inceledim biraz benim tahminim bu.
  • Dün, 12:57:29
    #5
    R10 Sigortacısı
    Ben sert bir yükseliş beklemiyorum. Yükselse de alternatif yatırım araçlarını geçeceğini düşünmüyorum.
  • Dün, 12:57:37
    #6
    bu hafta biraz daha düşüş göstericek ortalama 2 hafta sonra düşüşü bırakıp yükselişe geçicek, ara ara azalmaları olabilir
  • Dün, 12:57:57
    #7
    Şuan bu seviyeler son fırsat altın satışı için kısa vadede 5000 altı görür
  • Dün, 12:58:19
    #8
    erdemir2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kadar dusmusken altın borcu olanlar kapatmalı hemen bence
    Allah yardımcıları olsun borcu olan kişinin zaten parası yokki olsa kapatır hemen hocam zaten
  • Dün, 13:00:08
    #9
    Savaş bittikten hemen bir kaç ay sonra eski halnie gelir. Anca anlık %2-3 yükselir, malum kesim SERT yükseliş diye paylaşırlar. Sert yükseliş dedikleri 7000 > 6000 > 6200 xd