• 24-06-2026, 13:35:59
    #19
    Ben açım la 🤣
  • 24-06-2026, 14:06:00
    #20
    MevLut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de 2 gündür tüm xenforo işlemi yapan kişilere yazdım. Dönüş yapmıyorlar.
    40 yılda bir işimiz düştü tabi.
    Gittim yabancı sitelerdeki ilandan biriyle anlaştım.
    Saatlik öderiz trip çekmeyiz
    Xf işlem ne hallederiz hocam yardım ederim
  • 24-06-2026, 14:09:15
    #21
    biz doyamadık maalesef.. 3300 fatura geldi kapandı tel 600 tl var nasıl 3300 yaparız
  • 24-06-2026, 17:07:22
    #22
    Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz doyamadık maalesef.. 3300 fatura geldi kapandı tel 600 tl var nasıl 3300 yaparız
    17 yıllık r10 üyesinin şimdiye kadar adsense gelirleriyle emekli olması lazım hocam naptın ya
  • 24-06-2026, 17:12:32
    #23
    İnsanların yoğunluğu ve iş yapış şekli var, o yüzden cevap süresi ya da WhatsApp butonu gibi şeyleri direkt saygısızlık ya da tembellik diye görmek biraz haksızlık olur.