Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biz doyamadık maalesef.. 3300 fatura geldi kapandı tel 600 tl var nasıl 3300 yaparız
17 yıllık r10 üyesinin şimdiye kadar adsense gelirleriyle emekli olması lazım hocam naptın ya