• Bugün, 03:49:25
    #1
    arkadaşlar selam. aramızda turkcell platinium kullanan varmı ?
  • Bugün, 03:54:05
    #2
    Ben kullanıyorum hocam
  • Bugün, 04:14:58
    #3
    Amida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kullanıyorum hocam
    pm attım. kullananlar donus yapabılırmı ?