Emlak katılım olayı nedir
3
●122
- Bugün, 20:07:51Merhaba emlak katılım ile ev alma olayı nasıl oluyor bir faiz vs var mı varsa ne kadar neye göre ödeme yapılıyor vs vs bilgisi olan var mı acaba
- Bugün, 20:16:36Senden sözde faiz almıyorlar ama sözleşme bedeli olarak bir rakam alıyorlar ve onu ilk aşamada tek seferde alıyorlar. Bu sözleşme bedelini istediğin rakama göre orantılı olarak artıyor azalıyor. Herkesin aylık yaptığı ödemelerle sistemi döndürüyorlar. Sizede ödemenize ve istediğiniz rakama göre şu kadar ay sonra kesin alacaksınız aylıkta çekiliş oluyor o zamanda alabilirsiniz vb diyorlar. Bence çok mantıklı değil.