• Bugün, 20:07:51
    #1
    Kurumsal PLUS
    Merhaba emlak katılım ile ev alma olayı nasıl oluyor bir faiz vs var mı varsa ne kadar neye göre ödeme yapılıyor vs vs bilgisi olan var mı acaba
  • Bugün, 20:08:43
    #2
    Emin evim ve fuzul ev ayni mantik sadece bu devletin birimi
  • Bugün, 20:12:06
    #3
    Kurumsal PLUS
    borsa16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emin evim ve fuzul ev ayni mantik sadece bu devletin birimi
    İkisinin de olayını bilmiyorum ki
  • Bugün, 20:16:36
    #4
    Senden sözde faiz almıyorlar ama sözleşme bedeli olarak bir rakam alıyorlar ve onu ilk aşamada tek seferde alıyorlar. Bu sözleşme bedelini istediğin rakama göre orantılı olarak artıyor azalıyor. Herkesin aylık yaptığı ödemelerle sistemi döndürüyorlar. Sizede ödemenize ve istediğiniz rakama göre şu kadar ay sonra kesin alacaksınız aylıkta çekiliş oluyor o zamanda alabilirsiniz vb diyorlar. Bence çok mantıklı değil.