İnsanın bi pasta bile alacak dostu olmayınca etrafında kendi pastasını kendi alırmış hayrılı günler dostunuzu iyi seçin @Oguzmedya; bunun gibi nankör olmasın
Mutlu yillar hocam. Sahsen kucuklukten beri hic oyle pasta borek islerini sevmedim, dogum gunumu kutlamayi da cok sevmem yani hatta bazen tam gununde aklima gelir dogum gunum oldugu. Ama birkac yil once bi gece yarisi ailem bi anda pasta alip kutlamisti harbi iyi hissettirmisti. Mutlu guzel bi yil olsun, iyi ki dogdun
Mutlu yıllar hocam, doğum gününüz kutlu olsun. Aynı durumu bende yaşadım. Pasta aldım, isim ne yazalım diyince kendi adımı söylemek çok garip hissettirmişti..
Mutlu yıllar hocam, doğum gününüz kutlu olsun. Aynı durumu bende yaşadım. Pasta aldım, isim ne yazalım diyince kendi adımı söylemek çok garip hissettirmişti..
doğum günü için herhalde dedi abi dedim evet benim doğum günüm kendime alıyorum .....