maxmyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mutlu yıllar hocam, doğum gününüz kutlu olsun. Aynı durumu bende yaşadım. Pasta aldım, isim ne yazalım diyince kendi adımı söylemek çok garip hissettirmişti..
doğum günü için herhalde dedi abi dedim evet benim doğum günüm kendime alıyorum .....