• 23-06-2026, 19:36:14
    #1
    İnsanın bi pasta bile alacak dostu olmayınca etrafında kendi pastasını kendi alırmış hayrılı günler dostunuzu iyi seçin @Oguzmedya; bunun gibi nankör olmasın
  • 23-06-2026, 19:38:31
    #2
    Mutlu yillar hocam. Sahsen kucuklukten beri hic oyle pasta borek islerini sevmedim, dogum gunumu kutlamayi da cok sevmem yani hatta bazen tam gununde aklima gelir dogum gunum oldugu. Ama birkac yil once bi gece yarisi ailem bi anda pasta alip kutlamisti harbi iyi hissettirmisti. Mutlu guzel bi yil olsun, iyi ki dogdun
  • 23-06-2026, 19:39:52
    #3
    Слава Україні! 🇺🇦
    Mutlu yıllar hocam, doğum gününüz kutlu olsun. Aynı durumu bende yaşadım. Pasta aldım, isim ne yazalım diyince kendi adımı söylemek çok garip hissettirmişti..
  • 23-06-2026, 19:40:43
    #4
    Niye sürekli oğluna laf atıyon hocam?
  • 23-06-2026, 19:41:59
    #5
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye sürekli oğluna laf atıyon hocam?
    evlatlıktan reddettim artık sokakta yatıyor
  • 23-06-2026, 19:42:10
    #6
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    Mutlu yıllar
  • 23-06-2026, 19:43:01
    #7
    maxmyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mutlu yıllar hocam, doğum gününüz kutlu olsun. Aynı durumu bende yaşadım. Pasta aldım, isim ne yazalım diyince kendi adımı söylemek çok garip hissettirmişti..
    doğum günü için herhalde dedi abi dedim evet benim doğum günüm kendime alıyorum .....
  • 23-06-2026, 19:44:29
    #8
    Mutlu yıllar
  • 23-06-2026, 19:46:49
    #9