• 21-06-2026, 21:59:37
    #1
    Kişisel Rütbe

    Ben niye terminale kod yapıştırmak zorumdayım bu ne be
  • 21-06-2026, 22:02:55
    #2
    Sen yapıştır bişi denicez
  • 21-06-2026, 22:07:07
    #3
    Hocam o da yetmiyor birde benim IBANa biraz ateşlemen gerekecek
  • 21-06-2026, 22:07:42
    #4
    Arada böyle olabiliyor

    Geçen bir tane vardı , 20 dk uğraştım. Ben internetten bu sistemlerden anlayan 25 yıldır internet kullanan biri olarak bu kadar uğraştıysam , normal internet kullanıcısı o siteye 10 yıl uğraşsa giremez.
  • 21-06-2026, 22:09:03
    #5
    Birilerinin web sitesi patlamış, geçmiş olsun
  • 21-06-2026, 22:09:07
    #6
  • 21-06-2026, 22:09:36
    #7
    bu tuzak hocam bilmeyenler olabilir
    geçen gün önüme öyle bir recapth çıktı valla yapamadım bir türlü microsoftunkiydi kartal bir yöne bakıyor sonra pikselli bir kartal koymuş sağı solu belli değil bir türlü yapamadım
  • 21-06-2026, 22:12:47
    #8
    Hocam ben bunu dalgınlıkla yaptım gittim kodu yapıştırdım şuan hayattayım ama bi kontrol etmek lazım
  • 21-06-2026, 22:24:52
    #9
    Kişisel Rütbe
    Enesmao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben bunu dalgınlıkla yaptım gittim kodu yapıştırdım şuan hayattayım ama bi kontrol etmek lazım
    Siteyi kapa cloudflare block miss xixix