Geçen bir tane vardı , 20 dk uğraştım. Ben internetten bu sistemlerden anlayan 25 yıldır internet kullanan biri olarak bu kadar uğraştıysam , normal internet kullanıcısı o siteye 10 yıl uğraşsa giremez.
bu tuzak hocam bilmeyenler olabilir
geçen gün önüme öyle bir recapth çıktı valla yapamadım bir türlü microsoftunkiydi kartal bir yöne bakıyor sonra pikselli bir kartal koymuş sağı solu belli değil bir türlü yapamadım