• Dün, 13:49:09
    #28
    böyle alçakça bir olaya diyecek söz bulamıyorum...
  • Dün, 17:25:37
    #29
    Bu kadar kolay silah bulundurmak vallahi pes.
    Silah taşıyan ceza vermeleri lazım. Yasaklanmalı.
  • Dün, 21:53:33
    #30
    Kısasta hayat vardır
  • Dün, 22:56:51
    #31
    Toplumsal çürüme.
  • Dün, 23:02:06
    #32
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Fahrettin; videoda cinayet sonrası kapınızı yapsaydınjz diyen kadına işlem yapılır mı
    O kadının gazladığına eminim
  • Bugün, 00:34:15
    #33
    Şahsi düşüncem. Elbette bu olaya desteklemiyorum bunu önce belirteyim lakin mevzu kapı. Gıcırtısı olduğunu düşünüyorum bu öncesinde gelen kin ve kavga vardır çünkü bu sebepten ötürü kimse, kimseye vuracağını düşünmüyorum