Şahsi düşüncem. Elbette bu olaya desteklemiyorum bunu önce belirteyim lakin mevzu kapı. Gıcırtısı olduğunu düşünüyorum bu öncesinde gelen kin ve kavga vardır çünkü bu sebepten ötürü kimse, kimseye vuracağını düşünmüyorum