Biz şimdi kaçıncı olduk? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Biz şimdi kaçıncı olduk?
6
●
248
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Biz şimdi kaçıncı olduk?
20-06-2026, 13:50:30
#1
Asuman
Bu dünya kupasında kaç takım vardı ve şu an kaçıncıyız?
20-06-2026, 13:52:01
#2
Brezonur
Kurumsal PLUS
sondan 2
20-06-2026, 13:52:36
#3
ZINKKK
Haiti kurtardı onurumuzu yersen
20-06-2026, 13:54:07
#4
neto
Bi de şu adamlara villa vermişler. Geri ellerinden alıp fakir fukaraya dağıtsınlar en azından sevap olur.
20-06-2026, 13:55:27
#5
sagocu
Adam akıllı forvet yok stoperinden tut orta sahasına herkes şut çekiyo. Biraz da takımı ben kurtarayım edasıyla ya da gol atayım da değerim artsın.
20-06-2026, 13:56:01
#6
bozboramedya
Gold üye
47.
20-06-2026, 14:14:29
#7
ibrahimykr1
Villalar ne olacak merak ediyorum
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler