Yorumlarınızı ve Beğenilerinizi Bekliyorum :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yorumlarınızı ve Beğenilerinizi Bekliyorum :)
2
●
82
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yorumlarınızı ve Beğenilerinizi Bekliyorum :)
17-06-2026, 10:48:49
#1
enessivriii
Merhabalar, uzun zaman sonra Linkedin'de bir paylaşım yaptım ve sizinle de paylaşmak istedim. Güzel yorum ve beğenilerinizi bekliyorum
Herkese iyi çalışmalar..
https://www.linkedin.com/posts/eness...478787073-Lw1C
17-06-2026, 10:58:22
#2
serhat_akan
merhaba , okudum ama çok kısa olmuş hocam.
17-06-2026, 11:53:40
#3
enessivriii
serhat_akan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
merhaba , okudum ama çok kısa olmuş hocam.
Linkedinde amaç aslında güzel tatlı bir cv profili oluşturmak
çok uzun yazılar okunmuyor genelde. teşekkür ederim.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler