Arkadaşlar anlayamadım tam olarak, neden böle bir intro seçmişler.
YouTube - Zerstören-Rammstein
[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=cMvk18HQuSo[/MEDIA]
Rammstein-Zerstoren - Bu şarkının girişi türkçe ama ?
2
●3.224
- 18-10-2009, 15:33:33Ben de uzun zaman önce farkedip baya şaşırmıştım.
Şarkı yakmak, yıkmak vs. gibi şeylerle ilgili. Klasik rammstein şarkısı (: Erzurum'un Huma Kuşu türküsü bu arada kullanılan.
Ama kulağa hoş gelen bir melodi, gayet de uyumlu olmuş.
Rammstein'ın ne zaman ne yapacağı belli olmuyor, özel bi nedenleri olduğunu sanmıyorum. - 18-10-2009, 16:51:53Üyeliği durdurulduKompLo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şaşırdım baya ama güzel
şaşırdım baya ama güzel