• 18-10-2009, 15:21:17
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar anlayamadım tam olarak, neden böle bir intro seçmişler.

    YouTube - Zerstören-Rammstein
    [MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=cMvk18HQuSo[/MEDIA]
  • 18-10-2009, 15:33:33
    #2
    Ben de uzun zaman önce farkedip baya şaşırmıştım.

    Şarkı yakmak, yıkmak vs. gibi şeylerle ilgili. Klasik rammstein şarkısı (: Erzurum'un Huma Kuşu türküsü bu arada kullanılan.

    Ama kulağa hoş gelen bir melodi, gayet de uyumlu olmuş.

    Rammstein'ın ne zaman ne yapacağı belli olmuyor, özel bi nedenleri olduğunu sanmıyorum.
  • 18-10-2009, 16:51:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    KompLo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de uzun zaman önce farkedip baya şaşırmıştım.
    Şarkı yakmak, yıkmak vs. gibi şeylerle ilgili. Klasik rammstein şarkısı (: Erzurum'un Huma Kuşu türküsü bu arada kullanılan.
    Ama kulağa hoş gelen bir melodi, gayet de uyumlu olmuş.
    Rammstein'ın ne zaman ne yapacağı belli olmuyor, özel bi nedenleri olduğunu sanmıyorum.
    şaşırdım baya ama güzel