Sabah sabah ev sahibine 40k bayıldık - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sabah sabah ev sahibine 40k bayıldık
18
●
1.570
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sabah sabah ev sahibine 40k bayıldık
1
2
3
16-06-2026, 06:33:37
#19
Ladavaz
İlk eve girdiğimde ilk 2 sene ev sahibi zam yapıyordu aidat dahil sonra aidatı sen öde kiraya da tefe TÜFE sen zam dedi ben hep zammı koydum ama aidat parasını hiç düşmedim düşmek lazım mı kiradan bilen var mı
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler