İlk eve girdiğimde ilk 2 sene ev sahibi zam yapıyordu aidat dahil sonra aidatı sen öde kiraya da tefe TÜFE sen zam dedi ben hep zammı koydum ama aidat parasını hiç düşmedim düşmek lazım mı kiradan bilen var mı