• 14-06-2026, 01:21:18
    #1
    Bence ilk maçın heycanlıyla 2-1 kayebederiz gibi.
  • 14-06-2026, 01:22:27
    #2
    bence ilk maçın heycanlıyla 2-1 kazanırız gibi.
  • 14-06-2026, 01:25:08
    #3
    ..............
  • 14-06-2026, 01:25:14
    #4
    2-0 alırız avustralyadan cacık olmaz.
  • 14-06-2026, 01:27:35
    #5
    Biz ayaktayız elhamdulillah
  • 14-06-2026, 01:28:52
    #6
  • 14-06-2026, 01:32:27
    #7
    ben uyucam la uğraşamam
  • 14-06-2026, 01:33:11
    #8
    Bende kaybedeceğimizi düşünüyorum, film izlicem
  • 14-06-2026, 02:03:05
    #9
    Ülkeyi ikileme soktular ya. Uyusam kesin kalkamam ama yatmasam sersem gibi olcaz