Forumun hızlı olmasına alışamadım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Forumun hızlı olmasına alışamadım
12
●
584
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Forumun hızlı olmasına alışamadım
1
2
11-06-2026, 14:49:15
#1
Gelistirici
En iyisi sanırım
Normalde forumda bir işlem yaparken 5-10 saniye sürdüğü için ortalama yan sekmeye geçer diğer işimi halleder geri dönerdim.
El alışkanlığım oluşmuş şimdi forum hızlanınca yapamıyoruz bunları.
Elinize sağlık tekrardan.
11-06-2026, 14:50:42
#2
X6 Yazılım
Yazılım, Hosting & Domain
11-06-2026, 14:51:16
#3
ResulDigital
Sosyal Medya Uzmanı
11-06-2026, 14:51:34
#4
verisunucu
Kurumsal PLUS
Gerçekten eskiye göre konuyu okumaya girmek bile 1 sn bile sürmüyor.
11-06-2026, 14:54:13
#5
Harunn
11-06-2026, 14:54:28
#6
Arif
🚀 Dijital Medya Elçisi
Maşallah diyelim forum gerçekten çok hızlı
11-06-2026, 15:04:56
#7
muratshop
hızlı olması banada biraz değişik geliyor alışmam biraz zaman alıcak
11-06-2026, 15:18:51
#8
FlyMan
11-06-2026, 15:45:48
#9
Coşkun Çetin
Administrator
Bi nazar boncuğu bırakalım 🧿
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler