Bu nasıl iş ilanı ? Bir daha mı asker olacaz - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu nasıl iş ilanı ? Bir daha mı asker olacaz
15
●
734
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bu nasıl iş ilanı ? Bir daha mı asker olacaz
1
2
10-06-2026, 17:49:20
#10
Saitama
Kişisel Rütbe
drmakarna adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Uzun vadeli çalışmada 6 ay askerlik iş yerleri için makul olmuyor o yüzden yazmışlardır
İyi de tamamlayan istemiş
10-06-2026, 17:49:24
#11
birsevda
Acaba ne kadar bedelli desteği verecekler.
10-06-2026, 17:51:58
#12
FiKRAL
TASARIM AJANSI
Saitama adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Askerlik şartı biten adama nasıl bedelli desteği verecek onu düşünüyorum
Bedelliyi askerlikten saymıyor demek ki, 28 gün çabuk geçer ama 6 ay yapmaya niyeti olan başvurmasın diyor.
10-06-2026, 17:52:06
#13
RenixVL
Hocam siz niye surekli bu tarz konular aciyorsunuz is mi ariyorsunuz normalde
10-06-2026, 17:54:00
#14
Saitama
Kişisel Rütbe
RenixVL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam siz niye surekli bu tarz konular aciyorsunuz is mi ariyorsunuz normalde
Yok dikkatimi çekiyor
10-06-2026, 18:15:23
#15
ByPowerfuL
RenixVL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam siz niye surekli bu tarz konular aciyorsunuz is mi ariyorsunuz normalde
Sebebi Görünürlük, genelde konuları iyi arada böyle kafası yanıyor
11-06-2026, 00:56:45
#16
AFNaNTiK
Saitama adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Harbiden ilginç.
Ama destekten kasıtları ne acaba, netice de yeni bedelli: 473k₺ olacakmış, kaçını karşılayacaklar ki? Tutupta 50k₺ veriyorlarmış, pehhh!!
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler