• 06-06-2026, 20:06:23
    #1
    Sosyal medyada MADO firmasının doğum gününüzde hediye olarak tek kişilik pasta verdiğine dair videolar dönüyor.

    Bana bunu verdi;

  • 06-06-2026, 20:07:44
    #2
    madonun tek iyi şeyi dondurma gerisi çöp
  • 06-06-2026, 20:12:05
    #3
    Bedava altın verse gidip almam duruşu olmayan aciz bir firmadır. Normalde boykot işlerini sevmem ama bu firmaya 1 tl para kazandırmam sizde kazandırmayın.
  • 06-06-2026, 20:12:43
    #4
    Doğum günümüz kutlu olsun hocam.
  • 06-06-2026, 20:13:10
    #5
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    madonun tek iyi şeyi dondurma gerisi çöp
    Eskiden güzeldi ama şimdi emekli mekanı gibi gözüküyor camlarını bile yıkamıyorlar
  • 06-06-2026, 20:14:04
    #6
  • 06-06-2026, 20:24:19
    #7
    Gold üye
    Zamanında banane türkistan’dan diyen bi sahibi var. Sonsuza kadar boykot listesinde.
  • 06-06-2026, 22:29:52
    #8
    Bir Maraşlı olarak tercih bile etmiyoruz depremde dönen mevzular yüzünden Maraş hariç herkes tercih ediyor 💁🏻♀