• 02-06-2026, 20:00:43
    #1
    Herkese merhaba geçen gün konusunu açmıştım, anneannem ameliyattan çıktı dualarınız için çok teşekkür ederim. Fakat kalınan yerler biraz pis,hem göz enfeksiyon kapmasın diyorlar hemde bir odada 3-4 kişi kalıyor,arkada diğer kadınlar çekirdek çitliyor içeri havasız ne bileyim hijyen yok gibi birşey , kadın pek birşey yiyemiyor zaten yemeklerde pek yenilicek gibi değil, durumu olmayanlar ne yapabilir böyle bir durumda? Hastahanede bir kek bile niçin 30-50 lira arasında, bu tür şeylere bir el atılmalı.
  • 02-06-2026, 20:02:47
    #2
    ALLAH yardımcınız olsun üstad. Acil şifalar diliyorum teyzemize.
  • 02-06-2026, 20:03:02
    #3
    devlet hastanesi iyidir özel den uzak durun
  • 02-06-2026, 20:03:27
    #4
    Rimmose_99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ALLAH yardımcınız olsun üstad. Acil şifalar diliyorum teyzemize.
    Allah bin razı olsun
  • 02-06-2026, 20:04:33
    #5
    Sağlık sistemimiz pek iyi durumda değil malesef geçen hafta ameliyat geçiren bir yakınım için 5 gün hastanede kaldım. 2 sokak ilerde 1 kilosu 300₺ olan böreğin 150 gramı hastanede 250₺ , tost yarım ekmek olarak satılıyor 180₺ yani soygun gibi fiyatlar var. dediğiniz gibi hastane yemekleri yeterli değil refakatçi bir şekilde yolunu bulsada hasta insana saçma sapan yemekler çıkması saat aralıkları ve yemek teslimi garip lavaboda bile olsanız yemek dağıtılmış vakit çoktan geçmiş oluyor. Ek olarak 4 aydırda sürekli polikliniklere gidiyorum iğne atsan yere düşmez içerisi leş gibi havasız insanlar perişan çalışanlar desen adam akıllı yönlendirme ilgilenen biri yok bilgisayar başındaki personel bir kimlik numarasını yazana kadar dakikalar geçiyor.
  • 02-06-2026, 20:04:39
    #6
    geçmiş olsun
  • 02-06-2026, 20:04:41
    #7
    Açın camları Mersinden gelip ben mi açayım.Oda zemin kirliyse rica et temizlikçiye ki resimde temiz duruyor.Yemeği beğenmiyorsan bimden ya da evden yemeğini ben mi getireyim ayağına.

    Bende oldum zamanında kaç kere ameliyat karşıda çingeneler vardı bağıra çağıra konuşuyorlardı.Hemşire hanıma rica ettim odamı değiştirdiler.Zaten yemek getiriyorlar.Benim refakatçim yoktu.Düzgün dille söyleyince yapabilecek birşeyse ilgileniyorlar.Onlarda hergün cins cins insanlarla uğraşıyorlar.Konuşmasını bilince gayet ilgileniyorlar...
  • 02-06-2026, 20:06:40
    #8
    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlık sistemimiz pek iyi durumda değil malesef geçen hafta ameliyat geçiren bir yakınım için 5 gün hastanede kaldım. 2 sokak ilerde 1 kilosu 300₺ olan böreğin 150 gramı hastanede 250₺ , tost yarım ekmek olarak satılıyor 180₺ yani soygun gibi fiyatlar var. dediğiniz gibi hastane yemekleri yeterli değil refakatçi bir şekilde yolunu bulsada hasta insana saçma sapan yemekler çıkması saat aralıkları ve yemek teslimi garip lavaboda bile olsanız yemek dağıtılmış vakit çoktan geçmiş oluyor. Ek olarak 4 aydırda sürekli polikliniklere gidiyorum iğne atsan yere düşmez içerisi leş gibi havasız insanlar perişan çalışanlar desen adam akıllı yönlendirme ilgilenen biri yok bilgisayar başındaki personel bir kimlik numarasını yazana kadar dakikalar geçiyor.
    Sorma hocam yemin ediyorum kadına canın ne cekiyor alıp geleyim demeye çekiniyorum, durumumuz olsa can feda fakat dediğiniz gibi bu konuda büyük problem var hastalara en kötü istedigi birşeyi alabilsek öyle bir uygulama olsa güzel olurdu.
  • 02-06-2026, 20:07:57
    #9
    ua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açın camları Mersinden gelip ben mi açayım.Oda zemin kirliyse rica et temizlikçiye.Bimden ya da evden yemeğini ben mi getireyim.

    Bende oldum zamanında ameliyat karşıda çingeneler vardı bağıra çağıra konuşuyorlardı.Hemşire hanıma rica ettim odamı değiştirdiler.Zaten yemek getiriyorlar.Benim refakatçim yoktu.Düzgün dille söyleyince ilgileniyorlar.Onlarda hergün cins cins insanlarla uğraşıyorlar.Konuşmasını bilince gayet ilgileniyorlar...
    yahu ne anlatıyorsun hemşire bile geliyor sanki hayvana damla damlatır gibi diyor ki " aç gözünü" diyip sıkıp arkasına bakmadan gidiyo soru soruyoruz cevap alamıyoruz.