• 02-06-2026, 13:59:04
    #1
    Metin2 ban affı gelmiş. Eski hesaplara girip bakın belki değerli bir şeyler çıkar
  • 02-06-2026, 14:05:27
    #2
    Hesabı bulamıyoruz ki
  • 02-06-2026, 14:05:42
    #3
    🎩 SMM PANEL YAZILIMI 🎩
  • 02-06-2026, 14:06:26
    #4
    YGZ
    Platin Üye | R10 17.YIL
    Hayırlısı olsun
  • 02-06-2026, 14:06:51
    #5
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabı bulamıyoruz ki
    2009 açtığım hotmail hesabımı buldum. Şansımı denicem
  • 02-06-2026, 14:08:35
    #6
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    42 level savaşçım vardı vaybee duruyormuki hala
  • 02-06-2026, 14:13:17
    #7
    ayoft.com
    Vay be şuan yine dertsiz tasasız tüm gün metin2 oynamak isterdim Bizim hesaplara noldu acaba 2008-2009'daki hesabımızı nasıl hatırlayacağız
  • 02-06-2026, 14:16:52
    #8
    2-3 saat kdp düşüreceğim diye slot kestim. Baktım düşmüyor geri köye gidip yang ile alayım dedim. Yolda giderken +1 kdp buldum. Onu da ortalamalı dolunay ile takas edip + basmıştım. Akşamına dolunayı çaldılar. Sonra da oyunu silmiştim.
  • 02-06-2026, 14:25:23
    #9
    En son dağlarda yürüyerek kasılıyordum.